BTS

Just For Profile

ایم نات اوکی

I just needed to write ... I'm not good

سلامممممم اونیییییییییییییییییی ^^

دلمون برات تنگ شده بود

چرا گلم میخوای حرف بزنیم ؟(من همیشه در خدمتم)=-=

سلامممم عزیز
خوبی ؟ چتوریی؟؟ 
ایگوووو فدات شم ک کومائووو مهربون💜💜💜💜
الان اوکیم فدا

اخه چورا اونی؟ =")))

الان اوکیم فدات شم 
دیگه چی بگم فدات گاهی دیگه تظاهر کردنم جواب نمیده و همه چی میریزه بیرون
يكشنبه ۲۸ فروردين ۰۱ , ۱۱:۴۷ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

سلام اونی:) 

خوبی

ببخش چند ماهه ک نیستم... 

سلاممم پرییییییی
خوبی فدات شم؟؟؟ بهتری؟؟ حالت چتوره اوضاعت اوکیه ؟؟
منم خودم خیلی وقته نبودم :) 
گاهی میام و ی سر میزنم و میرم 
کلا دیگه دوس ندارم اینجا رو پری...
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۸:۵۰ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

سلام اونی قربونت بد نیستم تو خوبی

میگذره... 

میدونم عزیزم منم نیستم 

درک میکنم

دلم تنگ شده بود واست فداتشم:) 

سلامم پریییی
اری امیدوارم زودتر بگذره :)
 منم دلم خیلی برات تنگ شده بودد ولی خوب راهی جز اینجا نیس ک باهات در ارتباط باشم :( ک اینم هم من و هم تو هرازگاهی میایم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan